سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه تزئین اتاق نشیمن کوچک

9 ایده خلاق و زیبا برای خانه های کوچک

اجازه ندهید که اتاق نشیمن کوچک شما استایل شما را خراب کند. مهم نیست که فضای شما چقدر کوچک باشد ، باز هم می تواند شیک و جذاب به نظر برسد ، چه مالک و چه اجاره ای باشید. برای شخصی سازی بیشترین مکان زندگی در خانه ، بهترین ترفندهای دکوراسیون فضای کوچک را کشف کنید

  1. دیوارهای سفید خود را در آغوش بگیرید

    دیوارهای سفید هم می توانند کسل کننده باشند و هم روحیه آرام بخش ایجاد کنند. در نظر بگیرید که یک فضای داخلی به رنگ سفید را در آغوش بگیرید. جفت کردن دیوارهای شما با مبلمانی به همان اندازه کم رنگ روشی زیبا و ساده برای ایجاد یک فضای کوچک درخشان تر و بزرگتر است.

    برای ایجاد شخصیت بهتر است رنگ و طرح به دیوارهایتان بپاشید. از تابلو های رنگی ملایم و گلدان های گل متنوع استفاده کنید . ترکیب تابلو مرسدس با مبلمان حصیری یک ترکیب زیبا را ایجاد کرده است. 

  2. دیوار سفید با قاب عکس های زیبا تزئین شده است

    2. روی زوایای عجیب کار کنید 
  1.  
      یک اتاق نشیمن با اشکال هندسی متناسب می تواند راحتتر تزئین شود، اما هیچ فضایی برای دکوراسیون زیبا بیش از حد عجیب نیست. می توانید یک دیوار عجیب را به یک کانون تبدیل کنید. صاحب این آپارتمان فضای عمودی اطراف درب اتاق خواب خود را به دیوار گالری تبدیل کرده است.

      مطمئن نیستید مبل را کجا بگذارید؟ انتخاب کاغذ دیواری با الگوی جسورانه می تواند نقطه مرکزی را در یک منطقه با شکل عجیب و غریب ایجاد کند.


      3.شمع روی پارچه

      یک اتاق نشیمن تنگ را با پارچه به یک پناهگاه بوها تبدیل کنید. در این طرح شمع هایی روی پارچه در اتاق نشیمن کوچک او با یک ملیله پنبه ای و بالش های Kilim برای پوشیدن یک مبل بودجه. فرش ترکی باعث می شود نشستن روی زمین جذاب تر شود. در کنار آویز دیواری بافته شده یک حوله آشپزخانه قاب قرار گرفته است که برای استفاده بسیار زیبا بود.



      4.خانه خود را فارق التحصیل کنید

      آیا اتاق نشیمن شما فریاد می زند که نوجوان بزرگ شده است؟ این پد لیسانس کوچک با نکاتی در مورد "بزرگسالی" یک آپارتمان است. قفسه دوچرخه ظریف در حالی که دوچرخه را به دیوار آویز تزئینی آویزان می کند چرخ ها را  بالا و دور نگه می دارد. یک ایده هوشمند دیگر که فضای کف را خراب نمی کند ، میز شناوری که سمت چپ اتاق را می پوشاند. کشو های داخلی آن فضای ذخیره خوبی را فراهم می کند. اما آنچه این استودیوی 500 فوت مربعی را به یک خانه بزرگ و دنج تبدیل می کند ، جزئیات و سبک های مختلف دکوراسیونی است که یک شخصیتی است که از یک نوع ، چاپ رنگارنگ و مبلمان کم ایجاد شده است. 


      5. رنگ را به زندگیتان بیاورید 

      هیچ چیز اتاق نشیمن را مانند تزئین با گیاهان زیبا نمی کند. گل های دیرینه مانند گل مینا یا لاله ها رنگ دلپذیری می بخشد ، در حالی که زیبایی های برگ از جمله سرخس و گیاهان عنکبوتی بافت های جالبی را ایجاد می کنند (بعلاوه هوای داخل خانه را تمیز می کنند!). آیا باغبانی را دوست ندارید؟ چند گزینه کم هزینه از خانواده شاداب را امتحان کنید و آنها را در جمع نجاران DIY قرار دهید.

    1.  
        6. آن فضای خسته کننده جعبه شکل را تغییر دهید

        اگر اتاق نشیمن شما فاقد جزئیات معماری است ، ایجاد یک لمس مقرون به صرفه و منحصر به فرد بدون انجام تعمیرات گران قیمت آسان است. با ایجاد یک دیوار ویژگی مانند این که اتاق شما را به یک نقطه کانونی چشم نواز تبدیل می کند ، سبک شخصی خود را نشان دهید.

      1.  
          7. مبل ایده آل را برای یک فضای باریک پیدا کنید

          یک اتاق نشیمن کوچک و باریک و کوچک می تواند برای تزئین چالش برانگیز باشد. با این حال ، همانطور که در این فضای روشن و مطبوع دوباره طراحی شده است ، یک مبل قطعه ای با دقت انتخاب شده می تواند از فیلم های گرانبهای مربع نهایت استفاده را ببرد. در هنگام خرید مبل ، به دنبال اثری طولانی باشید که بتواند در مقابل دیوار قرار گیرد تا عمق بیشتری به اتاق نشیمن شما ببخشد



          8.سقف را با نوارهای عمودی بالا ببرید
          اگر سقف کم شما در حال تشدید سبک شماست ، پس از نگاهی به این دیوارها در این خانه دقت کنید. نوارهای عمودی ظریف باعث می شود سقف کوتاه در این اتاق نشیمن جمع و جور بالاتر به نظر برسد.


          9.با دکور طلایی آن را درخشان کنید
          در صورت تماشای مقیاس مبلمان ، زرق و برق دادن به یک اتاق نشیمن کوچک مشکلی ندارد. به عنوان مثال ، یک نیمکت پر رنگی باعث می شود هر فضای کوچکی، کوچک دیده شود. با این حال ، یک مبل به اندازه آپارتمان که به زمین نزدیک است (همانطور که نشان داده شده است) جلوه متضادی خواهد داشت.

          در هنگام افزودن حس، یادآوری مقیاس نیز مهم است. تمام دکوراسیون های طلایی که در این اتاق نشیمن کوچک طراحی شده با نیمکت کم کار طراحی شده است. و از آنجا که میز شفاف فضای کف را نمی پوشاند، احساس بزرگ بودن فضا را القا می کند.